به وب سایت سازمان مهاجرتی نوشین جوانشیر خوش آمده اید. لطفا جهت نمایش بهتر وب سایت از Mozilla Firefox استفاده فرمایید
  • تلفن تهران: 02144481283 و 8850 818-0912 |
  • »شماره مستقیم تورنتو: (تماس رایگان از ایران): 82802524-021
  • »تلفن دفتر تورنتو: 4011 561-416-1+ و 0351 884-905-1+ |
  • »فکس: 0097 884-905-1+
  • »جهت اقامت های اروپا و آمریکا و قبرس با شماره مستقیم تهران: 02182802524 تماس بگیرید.
  • »پایان
  • »
مهاجرت از روش سرمایه گذاری (استان کبک) Reviewed by Momizat on . اگر ارزش دارایی شما و همسرتان در حال حاضر بالغ بر ۱۶۰۰۰۰۰ دلار کاناداست و در پنج سال گذشته حداقل دو سال به مدیریت تمام وقت و یا نیمه وقت و کنترل تجارتی  قانونی اگر ارزش دارایی شما و همسرتان در حال حاضر بالغ بر ۱۶۰۰۰۰۰ دلار کاناداست و در پنج سال گذشته حداقل دو سال به مدیریت تمام وقت و یا نیمه وقت و کنترل تجارتی  قانونی Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » مهاجرت بیزنسی » مهاجرت از روش سرمایه گذاری (استان کبک)

مهاجرت از روش سرمایه گذاری (استان کبک)

مهاجرت از روش سرمایه گذاری (استان کبک)
اگر ارزش دارایی شما و همسرتان در حال حاضر بالغ بر ۱۶۰۰۰۰۰ دلار کاناداست و در پنج سال گذشته حداقل دو سال به مدیریت تمام وقت و یا نیمه وقت و کنترل تجارتی  قانونی در زمینه های کشاورزی، صنعت و یا تجارت در بخش خصوصی، دولتی و یا سازمانهای بین المللی  اشتغال داشته اید، می توانید برای مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید.
تجربه مدیریت از نظر این برنامه به معنی آن است که متقاضی به طور تمام وقت مسئولیت ها و وظایف مربوط به برنامه ریزی، مدیریت و کنترل مواد اولیه، منابع مالی و انسانی آن بیزنس را به عهده داشته است. به عهده داشتن این مسئولیتها به عنوان کارآموز، کارورز و یا آموزشهای تخصصی مرتبط با دریافت درجه تحصیلی سابقه مدیریت قابل قبول محسوب نمی شود.
متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک بایستی مبلغ ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا را به نفع دولت کبک در یکی از موسسات شناخته شده کانادایی سرمایه گذاری نماید و پس از پنج سال اصل مبلغ بدون سود به وی بازگردانده می شود.
این امکان نیز وجود دارد که  بر اساس توافقنامه جداگانه  در مقابل مبلغ ۲۲۰ هزار دلار کانادا مبلغ ۸۰۰ هزار دلار را از یکی از این موسسات به صورت وام ۵ ساله به منظور تامین شرط بالا دریافت نمود. در این صورت مبلغ واریزی به عنوان سود و کارمزد وام پنج ساله پرداختی محاسبه شده و به متقاضی بازگردانده نمی شود.
 شرایط متقاضی نظیر سن، تحصیلات، تجربه، زبان و قابلیت سازگاری در تصمیم گیری مورد توجه قرار خواهند گرفت اما متقاضیان برای دریافت اقامت دایم از این راه الزامی به دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه نخواهند داشت.
نکته بسیار مهم این است که مهاجر سرمایه گذار کبک الزامی به زندگی، کار و یا راه اندازی تجارت در این استان ندارد  و متقاضی اقامت دایم غیر مشروط برای خود، همسر و فرزندان زیر ۱۹ سال (ملاک سن زمان ثبت پرونده در کبک خواهد بود) دریافت خواهد کرد.

ارسال یک دیدگاه

شما برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید .

بازگشت به بالا