به وب سایت سازمان مهاجرتی نوشین جوانشیر خوش آمده اید. لطفا جهت نمایش بهتر وب سایت از Mozilla Firefox استفاده فرمایید
  • تلفن تهران: 02144481283 و 8850 818-0912 |
  • »شماره مستقیم تورنتو: (تماس رایگان از ایران): 82802524-021
  • »تلفن دفتر تورنتو: 4011 561-416-1+ و 0351 884-905-1+ |
  • »فکس: 0097 884-905-1+
  • »جهت اقامت های اروپا و آمریکا و قبرس با شماره مستقیم تهران: 02182802524 تماس بگیرید.
  • »پایان
  • »
آلبرتا Reviewed by Momizat on . استان آلبرتا برنامه مهاجرتی استان آلبرتا برنامه ای است که جهت پیشرفت و رشد اقتصادی این ایالت تعریف شده و توسط وزارت منابع انسانی و به همراه وزارت امور مهاجرتی و استان آلبرتا برنامه مهاجرتی استان آلبرتا برنامه ای است که جهت پیشرفت و رشد اقتصادی این ایالت تعریف شده و توسط وزارت منابع انسانی و به همراه وزارت امور مهاجرتی و Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » مهاجرت استانی » آلبرتا » آلبرتا

آلبرتا

آلبرتا

استان آلبرتا

برنامه مهاجرتی استان آلبرتا برنامه ای است که جهت پیشرفت و رشد اقتصادی این ایالت تعریف شده و توسط وزارت منابع انسانی و به همراه وزارت امور مهاجرتی و شهروندی کانادا CIC اداره می گردد.

متقاضیانی که در این برنامه پذیرفته می شوند می توانند به همراه همسر, شریک زندگی و فرزندانشان برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق وزارت امور مهاجرتی و شهروندی اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است که وزارت امور مهاجرتی و شهروندی عهده دار تصمیم گیری نهایی در خصوص پرونده متقاضیانی است که از طریق برنامه های مهاجرت استانی اقدام کرده اند.

برنامه های مهاجرت استانی برنامه هایی هستند که جهت اخذ اقامت دائم تعریف شده و هیچگونه اقامت موقتی را در برنمی گیرند.

شرایط لازم جهت اقدام

واجد شرایط بودن شخص متقاضی و اینکه آیا می تواند از این طریق اقدام به مهاجرت نماید بستگی دارد به اینکه شخص می خواهد از کدام زیرمجموعه مربوط به این برنامه اقدام به مهاجرت نماید.

زیرمجموعه ها

- نیروهای متخصص دارای پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آلبرتایی

اقدام به مهاجرت از این طریق شامل شرایطی است از جمله اینکه شخص دارای پیشنهاد کاری دائم و تمام وقت از سوی یک کارفرمای آلبرتایی باشد. همچنین لازم به ذکر است که شغل مورد نظر می بایستی جزو مشاغل لیست NOC بخش ۰) و A و B) باشد.

مورد دیگر در خصوص کارفرمایانی است که در آلبرتا به سر می برند و قصد دارند یکی از کارمندان خارجی تبار خود را از طریق اخذ اقامت دائم برای وی, به صورت دائم نزد خود نگه دارند.

معیارهای لازم برای اقدام از طریق برنامه نیروهای متخصص دارای پیشنهاد کار از آلبرتا

- فارغ التحصیلان خارجی دارای پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آلبرتایی

افرادی می توانند از این طریق اقدام به اخذ اقامت دائم نمایند که در وهله اول اخیرا از یکی از مراکز معتبر آموزشی کانادا در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده و در وهله دوم نیز دارای پیشنهاد کاری دائم و تمام وقت از سوی یک کارفرمای آلبرتایی باشند.  البته مجددا قابل ذکر است که شغل مورد نظر می بایستی در لیست NOC (بخش ۰ و A و B) موجود باشد.

همچنین مورد دیگر این است که یک کارفرمای آلبرتایی قصد داشته باشد تا فرد فارغ التحصیل شده را در شغلی تمام وقت استخدام نماید.

معیارهای لازم برای اقدام از طریق برنامه فارغ التحصیلان دارای پیشنهاد کاری از آلبرتا

- کارگران نیمه ماهر دارای پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آلبرتایی

اقدام از این طریق نیز نیازمند این است که شخص کارگری خارجی بوده و دارای پیشنهاد کاری دائم و تمام وقت از سوی یک کارفرمای آلبرتایی باشد. در این زیرمجموعه نیز نوع کار می بایستی در لیست NOC (بخش C و D) موجود باشد.

ارسال یک دیدگاه

شما برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید .

بازگشت به بالا