به وب سایت سازمان مهاجرتی نوشین جوانشیر خوش آمده اید. لطفا جهت نمایش بهتر وب سایت از Mozilla Firefox استفاده فرمایید
  • تلفن تهران: 02144481283 و 8850 818-0912 |
  • »شماره مستقیم تورنتو: (تماس رایگان از ایران): 82802524-021
  • »تلفن دفتر تورنتو: 4011 561-416-1+ و 0351 884-905-1+ |
  • »فکس: 0097 884-905-1+
  • »جهت اقامت های اروپا و آمریکا و قبرس با شماره مستقیم تهران: 02182802524 تماس بگیرید.
  • »پایان
  • »
تغییرات جدید در برنامه نیروی متخصص کبک (ماه می ۲۰۱۵) Reviewed by Momizat on . از ابتدای ماه اکتبر پذیرش آنلاین راه اندازی خواهد شد. (برنامه مهاجرت استانی کبک در تاریخ  ۳۱ آگوست ۲۰۱۵  مجددا راه اندازی خواهد شد. در پی این اقدام اداره مهاجرت از ابتدای ماه اکتبر پذیرش آنلاین راه اندازی خواهد شد. (برنامه مهاجرت استانی کبک در تاریخ  ۳۱ آگوست ۲۰۱۵  مجددا راه اندازی خواهد شد. در پی این اقدام اداره مهاجرت Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » مهاجرت نیروی متخصص » تغییرات جدید در برنامه نیروی متخصص کبک (ماه می ۲۰۱۵)

تغییرات جدید در برنامه نیروی متخصص کبک (ماه می ۲۰۱۵)

از ابتدای ماه اکتبر پذیرش آنلاین راه اندازی خواهد شد.

(برنامه مهاجرت استانی کبک در تاریخ  ۳۱ آگوست ۲۰۱۵  مجددا راه اندازی خواهد شد. در پی این اقدام اداره مهاجرت کبک حداکثر ۱۷۵۰ پرونده دریافت خواهد کرد، که به تعداد ۱۲۰۰ از چین خواهد بود که عمدتا از  شهر های هنگ کنگ و مکاآو می باشد)

بر اساس اعلام اداره مهاجرت کبک تغییراتی بنیادین در شکل قبول پرونده در برنامه نیروی متخصص این استان اتفاق خواهد افتاد. همانگونه که قبلا اعلام شده است تعداد ۶۳۰۰ پرونده نیروی متخصص تا ۳۱ مارس ۲۰۱۶ دریافت خواهد شد. مقرر بود که تاریخ شروع دریافت پرونده ها اعلام شود که اکنون با این خبر جدید به قطعیت می توان گفت که تا اول اکتبر پذیرشی در کار نیست.

تصریح شده است که پرونده های دریافتی قبل از تاریخی که برای پذیرش پرونده تعیین می شود بازگردانده می شود. لیست مدارک جدیدی منتشر خواهد شد که گفته می شود مدارک کمتری را از متقاضی درخواست می کند ولی در هر صورت پرونده های ناقص و نیز آنها که مطابق دستورالعمل کبک تنظیم نشده اند رد می شوند به جز در مورد متقاضیان برنامه PEQ که نقص پرونده آنها در صورتی که محدود به مدرک تحصیلی و ریز نمرات باشد رد نشده و فرصتی شش ماهه برای ارسال به متقاضی داده می شود.

جهت واجد شرایط شدن در این برنامه، متقاضیان مجرد باید حداقل امتیاز ۴۹ و متقاضیان متاهل باید حداقل امتیاز ۵۷ را در سیستم امتیازبندی کسب نمایند. در صورتی که متقاضی به مصاحبه دعوت شود، می تواند ۶ امتیاز اضافی علاوه بر سیستم امتیازبندی کسب نماید (بنا به نظر آفیسر) در این صورت متقاضیان مجرد باید حداقل امتیاز ۵۵ و متقاضیان متاهل حداقل امتیاز ۶۳ را کسب نمایند.

همچنین به همه دوستان توصیه می شود اگر واجد شرایط برنامه فدرال نیز هستید در باز کردن پروفایل EE تردید نکنید. اقدام هم زمان برای برنامه های مختلف با شرایطی که هست به شدت توصیه می شود و البته زیر نظر کارشناسان و نه بدون مشورت و کمک متخصصین. در این زمینه نیز سازمان نوشین جوانشیر در خدمت مشتریان خود خواهد بود.

بازگشت به بالا