به وب سایت سازمان مهاجرتی نوشین جوانشیر خوش آمده اید. لطفا جهت نمایش بهتر وب سایت از Mozilla Firefox استفاده فرمایید
  • تلفن تهران: 02144481283 و 8850 818-0912 |
  • »شماره مستقیم تورنتو: (تماس رایگان از ایران): 82802524-021
  • »تلفن دفتر تورنتو: 4011 561-416-1+ و 0351 884-905-1+ |
  • »فکس: 0097 884-905-1+
  • »جهت اقامت های اروپا و آمریکا و قبرس با شماره مستقیم تهران: 02182802524 تماس بگیرید.
  • »پایان
  • »
انتاریو درهای خود را به روی مهاجران فرانسوی زبان در راستای Express Entry باز کرده است. Reviewed by Momizat on . 4 . 2015 . June طبق خبرگزاری های اخیر، آنتاریو با راه اندازی دو زیر شاخه مهاجرتی استانی خود به متقاضیان مهاجرت این اجازه را می دهد تا از طریق برنامه Express Ent 4 . 2015 . June طبق خبرگزاری های اخیر، آنتاریو با راه اندازی دو زیر شاخه مهاجرتی استانی خود به متقاضیان مهاجرت این اجازه را می دهد تا از طریق برنامه Express Ent Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » اخبار » انتاریو درهای خود را به روی مهاجران فرانسوی زبان در راستای Express Entry باز کرده است.

انتاریو درهای خود را به روی مهاجران فرانسوی زبان در راستای Express Entry باز کرده است.

انتاریو درهای خود را به روی مهاجران  فرانسوی زبان در راستای Express Entry  باز کرده است.

۴ . ۲۰۱۵ . June

طبق خبرگزاری های اخیر، آنتاریو با راه اندازی دو زیر شاخه مهاجرتی استانی خود به متقاضیان مهاجرت این اجازه را می دهد تا از طریق برنامه Express Entry اقدام کنند.

·         زیر شاخه نیروهای انسانی

·         زیر شاخه نیروی متخصص فرانسوی زبان

برای متقاضیان موفقی که به یکی از این دو روش بتوانند کاندیداتوری انتاریو را دریافت کنند ، ۶۰۰ امتیاز تحت یک سیستم جامع امتیازبندی به علاوه دعوتنامه ای برای اقامت دائم کانادا اعطا می گردد.

متقاضیان فقط در صورتی می تواند موفق به اقدام به روش مهاجرت استانی شوند که نامه ای تحت عنوان Provincial Notification of Interest  را دریافت کنند.

از آنجایی که شرایط ویژه ای برای شرکت در این برنامه مهاجرتی قرار داده شده است، برنامه استانی انتاریو با سایر استانها متفاوت می باشد. برای مثال در قیاس با برنامه های سایر استان ها ،متقاضیان می بایست برای استفاده از این دو برنامه انتاریو ابتدا در سیستم جامع Express Entry پروفایل شخصی تشکیل دهند. علاوه بر این متقاضیان بالقوه بایستی از سیستم امتیازبندی CRC حداقل ۴۰۰ امتیاز کسب نموده و همچنین سطح زبان فرانسه آنها بایستی در حدی باشد که بتوانند نامه  Provincial Notification of Interest دریافت کنند.

زیر شاخه نیروی انسانی

این برنامه از برنامه های استانی انتاریو در در طی روزها و هفته های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و بیشتر به این دلیل می باشد که بسیاری از متقاضیان مهاجرت هم اکنون در حال اخذ نامه Provincial Notification of Interest می باشند.

کلیه متقاضیانی که در برنامه Express Entry شرکت می نمایند و قصد دریافت نامه مذکور را دارند، بایستی نشان دهند که قصد اقامت در انتاریو یا یکی از ایالات کانادا را دارا هستند. البته ممتنی است تا واجد شرایط قرارگیری در سیستم جامع نیروهای متخصص فدرال و یا برنامه Experience class کانادا باشند. برنامه استانی انتاریو در میان پروفایل های موجود در سیستم جامع به جستجو پرداخته و تمامی متقاضیانی که دارای شرایط زیر باشند ، انتخاب می نماید:

·         کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از سیستم امتیاز بندی CRC

·         تشکیل پرونده در برنامه Express Entry در تاریخ ۱، ژوئن، ۲۰۱۵ یا پس از آن

·         دارا بودن سایر شرایط و موارد مذکور در قوانین مرتبط با برنامه های استانی انتاریو

زیر شاخه نیروهای متخصص فرانسوی زبان

بر خلاف سایر شاخه های نیروی متخصص، این برنامه جلب توجه چشمگیری نداشته است اما با این وجود به نظرمیرسد  که برنامه خواهد توانست توجه بسیاری از نیروهای متخصص فرانسوی زبان را که البته به همراه زبان فرانسه ، به زبان انگلیسی نیز تسلط کافی داشته باشند و قصد دارند که مقیم دائم استان انتاریو شوند ، به خود جلب کند.

این دسته از متقاضیان بایستی دارای حداقل سطح متوسط آشنایی با زبان فرانسه باشند.

به غیر از موارد زیر ، در حال حاضر شرایط لازم برای اقدام با این روش همانند برنامه نیروی استانی خواهد بود.

·         نیازی به کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از سیستم امتیاز بندی جامع CRC وجود ندارد.

·         متقاضیان بایستی دارای حداقل نمره ۷ از سیستم CLB در زبان فرانسه و نمره ۶ در سیستم CLB زبان انگلیسی باشند که البته این نمرات بر اساس آزمون های استاندارد مورد قبول انتاریو و کانادا که متقاضی در آن ها شرکت خواهد کرد، بدست خواهند آمد.

بازگشت به بالا